måndag 13 december 2010

Ordningen återställd

I fredags var jag tillbaka i min practice och körde igenom serien fram tom Navasana. Det kändes bra även om jag blev ganska darrig i armarna efter ett tag. I lördags var det fullt upp med sociala aktiviteter så då blev det inget alls men igår var det dags för skön söndagsyoga med grannarna igen. Det var några veckor sedan som vi yogade tillsammans alla tre och man märker direkt vilken skillnad det blir när man är tre som andas tillsammans istället för två. För att inte tala om när man är ensam. Energinivån blir så mycket högre och igår fick jag en känsla av att jag surfade på mina vänners andetag när jag hoppade fram i de sittande rörelserna. Låter verkligen flummigt, men jag fick den bilden i huvudet och det kändes bra.

Nu är det måndag och vi har ungefär 17 härliga grader inomhus så det blir att dra igång värmefläkten en stund innan det är dags att kliva upp på mattan igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar