tisdag 16 februari 2010

Ett livstecken :-)

Hoppsan, det var visst nästan två veckor sedan jag skrev sist! Yogan har yogat på, det har känts bra och ganska enkelt men inget märkvärdigt egentligen. Förmodligen så som det ska vara.

Ikväll har jag haft mina egna grupper, först ledd klass för nybörjare och lite mer vana elever och sedan ledd klass för min mysore-grupp. De brukar köra själva, men ungefär var fjärde/ femte gång så leder jag. Det var inte så många där, men det blev bra andning och flyt. Alla rörelser fram till Navasana och hela nedvarvningen. Kändes skönt när jag satt i bilen hem, det är som att jag också får yogaenergi av att vara mitt i deras practice. Lyxigt.

Det som också är väldigt roligt är att min fina man har börjat bli lite mer regelbunden i sin träning och är så pass hemma med solhälsningar och stående att vi kan köra lite tillsammans. Såå härligt! Det är skönt att träna själv, men det känns många gånger bättre att vara två. Sen vet jag att han verkligen behöver yogan och det gör mig extra glad.

Nu går jag och lägger mig - god natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar