tisdag 24 februari 2009

Min egen yogagrup

På tisdagkvällar har jag glädjen att få leda en egen grupp i Poweryoga här på landet. Det är en fantastisk uppslutning: För tredje terminen i rad så har jag ca 20 deltagare varje vecka. Smickrande, utvecklande och vansinnigt roligt. Innan jag drog igång var jag lite orolig att jag med min i sammanhanget mycket ringa kunskap och erfarenhet av yoga skulle kunna ta det ansvar det innebär att guida andra. Men det har faktiskt gått mycket bra! Jag är noga med att betona respekten för den egna kroppen och sinnet och väljer konsekvent bort asanas där jag känner att det finns en något ökad skaderisk. Summa sumarum så här långt så har det gått bra och jag längtar efter att åka dit i kväll!

1 kommentar:

  1. Hej J!
    Såg att du följer min blogg och tack vara det hittade jag hit. Nu får vi följas åt i yogan. Roligt!

    SvaraRadera