måndag 6 december 2010

Ingen yoga synes än...

Jag har fortfarande ont i halsen och vågar därför inte träna som vanligt. Märker att jag har ett motstånd att ställa mig på mattan när jag innan vet att jag inte får köra min vanliga practice. Har på senaste tiden haft svårt att yoga utan den där värmen och svettningen som infinner sig under mina Ashtanga-pass. Det kanske har med kylan utomhus att göra. Huset blir kylslaget och det är svårt att få en givande yogastund när man småhuttrar. Då har jag egentligen bara lust att lägga mig under filten i soffan framför TV:n eller med en god bok.

Nu har jag dock installerat ett extra element i shalan så jag ska ta en ny förhandling med mig själv i ämnet under morgondagen. Tills dess kryper jag ner under duntäcket och avvaktar ett tag till...

1 kommentar:

  1. Lyckliga dig dom ska vara på Yoga Thailand. Det är jättefint här. Kram Helén vås

    SvaraRadera