onsdag 15 december 2010

Bra dag

Börjar dagen med att köra sonen till skolan, dottern är hemma och vårdar sin feber med sin far. Sen iväg till min naturterapeut som hjälpt mig oerhört med att reda ut diverse små hälsoproblem jag haft det senaste året, bla med hjälp av håranalys. Mycket spännande och givande - och dyrt... Eller kanske inte dyrt, för egentligen är ju hjälp med hälsan väldigt prisvärt oavsett vad det kostar, men mycket pengar i alla fall. Sen julshopping, skönt med en bantad julklappslista i år, det blir bara de fyra barnen som får presenter och det känns mycket bra. Efter det myslunch med bästa grannen tillika yogavännen och sedan storhandling innan det var dags att hämta sonen igen.

Nu sitter jag här framför datorn och hör hur mina nyduschade småänglar busar i soffan framför julkalendern och jag ska snart lägga dem. Sedan rullar jag ut min matta, tänder mitt ljus och yogar en stund innan jag kryper upp i soffan med en kopp the. En fin avslutning på en fin dag. Tack.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar