söndag 1 november 2009

Slutfestat

Den här helgen har gått i matens tecken. Fredag kväll var familjen på "Skördeauktion" i grannbyn. Där gick diverse hemlagade godsaker under klubban och alla intäkter oavkortat till välgörande ändamål. Trevligt och roligt och bilen full med både mat och lite prylar när vi åkte hem. I lördags fyllde äldsta tjejen 17 och vi var på släktkalas med både trerättersmiddag, snacks och godis och naturligtvis måste jag smaka på allt... För att toppa det här så var vi i morse bjudna på förmiddagsfika hos grannen och där blev vi itrugade kaffe, bullar, två sorters kakor och kalvdans med grädde och sylt. Supermysigt, men nu känns det att det blivit lite mycket.

Igår gjorde jag 10 solhälsningar och satt i Padmasana en stund. Ikväll blir det yoga med mina två grannar och om inte magen tar emot för mycket så satsar jag på att köra hela första serien eftersom det var nästan en vecka sen jag gjorde den. Rapport kommer senare :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar